شماره خدمات بیمکث
پرسش , پاسخ
بروزرسـانی شده

توضیحات بیشتــر
شماره خدمات بیمکث مهم ترین عامل در اطمینان از خرید و کیفیت یک محصول ، گارانتی و خدمات پس از فروش آن می باشد . بر اساس یکی از جدید ترین قوانین تصویب شده ی سازمان حمایت از مشتریان و مصرف کنندگان ،کلیه تولید کننده گان متعهد به ارائه گارانتی با حداقل ۱۸ ماه اعتبار هستند . شرکت محبوب و نام آشنای بیمکث نیز جهت احترام به حقوق مشتریان خود و افزایش هر چه بیشتر اطمینان خاطر آن ها از خرید محصولات بیمکث ، گارانتی و خدمات پس از فروش انواع این محصول را با اعتبار 25 ماهه ارائه می نماید . واحد خدمات پس از فروش بیمکث در راستای جلب رضایت مصرف کنندگان و مشتریان خود اقدام به ارائه خدمات پس از فروش با بالاترین استانداردها نموده است. ایجاد شبکه گسترده خدمات پس از فروش در 32 استان کشور و دریافت گواهی نامه های ایزو 10002 و ایزو 10004 در مدیریت شکایات و رضایتمندی مشتری گواهی بر این مدعاست.
لغو ضمانت محصولات:
نصب محصولات بیمکث توسط افراد غیر متخصص
حوادث احتمالی که در زمان حمل و نقل برای کالا رخ داده است
نوسانات جریان برق
برای نصب و هر گونه انتقادات ، پیشنهادات و شکایات کافیست با شماره تلفن 0217319 تماس حاصل نمایید و یا جهت نصب و بهره مندی از خدمات گارانتی محصولات بیمکث شماره سریال درج شده بر روی محصول خریداری شده خود را به شماره سامانه 0217319 پیامک نمایید
آدرس کارخانه : تهران – تهرانپارس – خیابان دماوند – بلوار باباییان – کوچه یکم غربی – پلاک 3
دیدگاه خود را با سایر بازدیدکنندگان به اشتراک بگذارید..
[ نظرات مرتبط با این بخش و فارسی انتشار پیدا خواهند نمود ]